Znojmo láká turisty a návštěvníky: Startuje #mastozadax

Kvě 18th, 2020 | By | Category: Regionální zprávy, Zpravodajství

K nejvíce postiženým koronavirovou pandemií patří hotely, restaurace a cestovní ruch. Město Znojmo chce podpořit právě tuto oblast a přišlo s unikátním nápadem jak přilákat do města a jeho okolí turisty, výletníky či návštěvníky. Jde o projekt Znojmo Zadax. „Podpořil jsi znojemské hotely, kavárny, vinárny a další podnikatele? Pak si zasloužíš poznat naše nejzajímavější turistické cíle zadax,“ to je motto kampaně, která startuje od 1. června označené #mastozadax. Spouští ji město Znojmo a Znojemská Beseda pro ubytovatele, majitele hotelů, penzionů, gastroprovozoven a dalších služeb cestovního ruchu, kteří se mohou do ní zapojit už nyní. Potrvá do 30. září. „Pro zaměstnanost ve Znojmě je cestovní ruch důležitým odvětvím, které ale teď trpí. Turismus proto chceme využít jako nástroj pro podporu místních podnikatelů. Máme tu desítky různých provozů se stovkami zaměstnanců, se kterými chceme táhnout za jeden provaz,“ vysvětluje pointu znojemský starosta Jan Grois (vlevo dole). 

V čem spočívá kouzlo projektu?

V přitažlivosti pro návštěvníky a v jednoduchosti pro podnikatele. Pokud turista utratí určitý obnos peněz za ubytování a stravování ve Znojmě, dostane poukaz na volné vstupné do Znojemského podzemí, na radniční věž, na hradební opevnění, do Expozice pivovarnictví, do letního kina za Vlkovou věží nebo si může vybrat prohlídku města s průvodcem. To všechno má zadarmo. „U restaurací a kaváren dostanete poukaz, pokud u nich necháte alespoň 150 korun, pro ubytování platí hranice 500 korun a u ostatních služeb, kam můžeme zařadit půjčovny kol, kánoí, využití turistického vláčku, Vinobusu nebo například návštěvu objektů, které nejsou pod správou města, jako je znojemský hrad nebo rotunda, je výše útraty pro obdržení poukazu stanovena na 200 korun,“ informuje místostarosta pro kulturu, sport a cestovní ruch Karel Podzimek (vlevo nahoře). Do kampaně #mastozadax bude chtít radnice vtáhnout co nejvíce partnerů z oblasti ubytovatelů, gastroprovozů a dalších služeb souvisejících s turismem. Poukazy za útratu mohou samozřejmě dostat i Znojmáci a obyvatelé našeho regionu.

Jak se zapojit a „naladit se na stejnou frekvenci“?

„Budeme aktivně oslovovat aktéry v cestovním ruchu ve Znojmě, aby se zapojili. Celý systém je navíc hrozně jednoduchý: stačí se zaregistrovat na adrese www.znojmozadax.cz, sdělit nám předpokládaný počet potřebných poukazů, které jim po navázání spolupráce následně připravíme k odběru. Podmínky spolupráce jsou nastaveny tak, aby pro budoucí partnery byly co nejvýhodnější a nejsnazší,“ vysvětluje spolupráci ředitel Znojemské Besedy František Koudela (na snímku vpravo nahoře). Doplňuje, že majitelům hotelů, penzionů, restaurací, bister, kaváren, cukráren a dalších služeb v cestovním ruchu, poskytnou navíc zdarma propagačními materiály kampaně a samolepku #mastozadax pro označení provozovny. Ředitel Znojemské Besedy doufá, že tuto příležitost využije co nejvíce podnikatelů, a že samolepky budou doslova „na každém rohu“.

Znojmo Zadax pofrčí na Instagramu, v tisku i rádiu

Hlavní část mediální a marketingové kampaně, která chce projekt dostat do povědomí lidí v celé naší republice, poběží na sociálních sítích, a to zejména na speciálním instagramovém účtu Znojmo Zadax a pod hastagem #mastozadax. „Počítá se také s celorepublikovou propagací v tištěných médiích, v rádiu a na billboardech na příjezdech do města. Všechny informace pro turisty a podnikatele budou také na www.znojmozadax.cz. Prostřednictví emailu zadax@znojemskabeseda.cz bude možné dohodou osobní konzultaci“, sdělil ředitel Znojemské Besedy.

Článek a foto najdete také v 21. čísle Znojemského týdne, který je k dostání na novinových stáncích a v internetové podobě na www.alza.cz, v sekci média a zábava, časopisy, noviny regionální.

 

 

 

 

 

Comments are closed.